esmaspäev, 23. jaanuar 2017

                                          E-õppepäev

Minu arvates tähendab e-õpe seda, et sinu teadmisi mida sa oled tunnis õppinud testitakse arvutis, interneti kasutades. Mulle meeldib e-õpe, kui see sisaldab asju, mida ma olen õppinud ning kui ma nendest aru saan, mitte näiteks kui on ülesanded mida ma pole kunagi varem teinud. 
E-õppe head küljed on, et on võimalus kasutada interneti ja et sa saad teha seda kodus. Halvad küljed on kui sa millestki aru ei saa ning ei ole võimalust õpetajalt abi küsida. 
Ma arvan, et seda saab kasutada peaaegu kõikides õppeainetes, sest selle tegemiseks hõlmab internet ja õpik palju infot. Mõnes aines ei saa seda teha sellepärast, et seal ei ole väga hea võimalus panna erinevaid ühikuid, näiteks matemaatikas. 
Ma arvan, et e-õppe ülesandeid kodus lahendades võivad tulla paremad tulemused, sest siis saad rahulikult keskenduda ja klassikaaslased ei sega sind. Kui mõni asi selgeks väga ei saa, siis on halb see, et sa ei saa kohe otse küsida vaid pead ise nuputama.



Pildiotsingu e-õpe tulemus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar